Здравейте колеги,
Предварително се извинявам ако отговор на подобен въпрос вече съществува, но наистина се порових и не открих дискутиран, проблема който имам.
Ще се опитам да го опиша, така както ми се случи и се надявам да ми простите техническите неточости в обяснението:
Както си шофирах, без никакви предварителни признаци просто на един по-остър завой останах без хидравлика. Отбих веднага но единственото което установих когато вдигнах капака беше факта че маслото го нямаше(хидравличното) а в същото време то беше доволно оплискало всичко около пистовият ремък. Оставаха ми десетина километра до вкъщи и без да надвишавам 2000 оборота си я докарах.
На другият ден реших да сипя нова течност и да проверя от къде изтича. И точно тук започва интересното което не открих да е дискутирано досега (не казвам че със сигурност го няма):
Когато налях маслото се получи следното:
отначало волана ми беше изправен напред и не го пипах.Запалих автомобила. Наливайки течността тя от никъде не изтичаше, когато се опитах да завия в някоя посока (на място, само за гумите става въпрос, не съм шофирал), двигателя се товари много а същевременно аз все още нямах усилие върху рейката, тоест все едно не съм сипвал маслото. Още по интересното е, че когато се опитвам да завия гумите двигателя се товари , нямам хидравлика и за капак в момента в който отпусна с ръце волана откъм оста на помпата някъде (не се вижда точно защото маслото се завихря от ремъка) се изхвърля солидно количество масло.Маслото се изхвърля едва когато отпусна волана в свободно положение, не докато се опитвам да завия гумите.
Все си мисля че ако на лице е едно най обикновенно съсипване на хидравлична помпа нямаше да се товари двигателя или от друга страна ако беше обикновен теч , то поне докато излезе маслото все малко от малко щях да имам хидравлика. (?аварийна съчма??)
Тъй като това са само разсъждения и не мога да разбера от къде идва проблема, реших да попитам Вас, като хора с по солиден опит.
Предварително благодаря за отделеното ми внимание
Поздрави
Предварително се извинявам ако отговор на подобен въпрос вече съществува, но наистина се порових и не открих дискутиран, проблема който имам.
Ще се опитам да го опиша, така както ми се случи и се надявам да ми простите техническите неточости в обяснението:
Както си шофирах, без никакви предварителни признаци просто на един по-остър завой останах без хидравлика. Отбих веднага но единственото което установих когато вдигнах капака беше факта че маслото го нямаше(хидравличното) а в същото време то беше доволно оплискало всичко около пистовият ремък. Оставаха ми десетина километра до вкъщи и без да надвишавам 2000 оборота си я докарах.
На другият ден реших да сипя нова течност и да проверя от къде изтича. И точно тук започва интересното което не открих да е дискутирано досега (не казвам че със сигурност го няма):
Когато налях маслото се получи следното:
отначало волана ми беше изправен напред и не го пипах.Запалих автомобила. Наливайки течността тя от никъде не изтичаше, когато се опитах да завия в някоя посока (на място, само за гумите става въпрос, не съм шофирал), двигателя се товари много а същевременно аз все още нямах усилие върху рейката, тоест все едно не съм сипвал маслото. Още по интересното е, че когато се опитвам да завия гумите двигателя се товари , нямам хидравлика и за капак в момента в който отпусна с ръце волана откъм оста на помпата някъде (не се вижда точно защото маслото се завихря от ремъка) се изхвърля солидно количество масло.Маслото се изхвърля едва когато отпусна волана в свободно положение, не докато се опитвам да завия гумите.
Все си мисля че ако на лице е едно най обикновенно съсипване на хидравлична помпа нямаше да се товари двигателя или от друга страна ако беше обикновен теч , то поне докато излезе маслото все малко от малко щях да имам хидравлика. (?аварийна съчма??)
Тъй като това са само разсъждения и не мога да разбера от къде идва проблема, реших да попитам Вас, като хора с по солиден опит.
Предварително благодаря за отделеното ми внимание
Поздрави
Comment